Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17521
Назва: Формирование межкультурной коммуникативной компетенции студентов-иностранцев
Інші назви: Формування міжкультурної комунікативної компетенції студентів-іноземців
Formation of cross-cultural communicative competence of foreign students
Автори: Герасименко Э. Н.
Теми: межкультурная компетенция
межкультурная коммуникация
языковой барьер
национальная культура
коммуникативные навыки
современные подходы
коммуникативная ситуация
методы обучения иностранным языкам
міжкультурна компетенція
міжкультурна комунікація
мовний бар'єр
національна культура
комунікативні навички
сучасні підходи
комунікативна ситуація
методи навчання іноземним мовам
cross-culturalcompetence
intercultural communication
language barrier
national culture
communicative skills
modern approaches
communicative situation
methods of foreign language teaching
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Герасименко Э. Н. Формирование межкультурной коммуникативной компетенции студентов-иностранцев / Э. Н. Герасименко // Теория и практика профессионально ориентированного обучения иностранным языкам : материалы X Международной научно-практической конференции, Минск, 18-20 мая 2017 г. / редкол. Е. М. Дубровченко (гл.ред.), Н. А. Круглик. — Минск : Междунар. ун-т «МИТСО», 2017 г. — С. 36-44
Короткий огляд (реферат): в статье рассматриваются вопросы формирования межкультурной компетенции в процессе преподавания русского языка как иностранного в вузе на основе традиционных и современных подходов с применением актуальных методов обучения иностранным языкам. Также в статье представлен анализ понятия межкультурной коммуникации, в ходе которого выделены основные способы развития общих навыков подобной коммуникации, позволяющие успешно взаимодействовать с представителями других национальных культур. Рассмотрены социокультурные аспекты адаптации иностранных студентов, определена роль коммуникативной социокультурной компетенции в процессе обучения русскому языку как иностранному. Акцент делается на необходимости формирования коммуникативной, языковой, лингвистической, культуроведческой, межкультурной компетенций, которые важны для овладения различными видами речевой деятельности (аудирование, чтение, говорение, письмо).
у статті розглядаються питання формування міжкультурної компетенції в процесі викладання російської мови як іноземної у вузі на основі традиційних і сучасних підходів із застосуванням актуальних методів навчання іноземних мов. Також у статті представлений аналіз поняття міжкультурної комунікації, в ході якого виокремлені основні способи розвитку загальних навичок цієї комунікації, що дозволяє успішно взаємодіяти з представниками інших національних культур. Розглянуто соціокультурні аспекти адаптації іноземних студентів, визначена роль комунікативної соціокультурної компетенції в процесі навчання російській мові як іноземній. Акцент робиться на необхідності формування комунікативної, мовної, лінгвістичної, культурознавчої, міжкультурної компетенцій, які важливі для оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо).
: the article deals with the problems of forming cross-cultural competence in teaching Russian as а foreign language to students at the university on the basis of traditional and modern approach combining some elements of modern and efficient methods of foreign language teaching. Also, the article is devoted to the analysis of the concept of intercultural communication. In the course of this analysis the author finds out the main means of common communication skills development that help people of different national cultures to interact successfully. The article concerns the problems of the, analyzes social and cultural adaptation of foreign students, the role of the communicative competence in the process of teaching Russian as a foreign language. The emphasis is on the need to develop communicative, language, linguistical, culturological and intercultural competences, which are important for handling the various types of speech activities (listening, reading, speaking, writing).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17521
Розташовується у зібраннях:Статті (УМПІГ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
репозит. статья Герасименко Минск 2017.docx15,27 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.