Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17102
Название: Маркетингова концепція виробництва продукції рослинництва
Авторы: Ломовських Л. О.
Ключевые слова: маркетингова концепція
концепція соціально-етичного маркетингу
сівозміна
прибуток
раціональне використання ґрунтів
збереження ґрунтів
виробництво соняшнику
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Ломовських Л. О. Маркетингова концепція виробництва продукції рослинництва / Л.О. Ломовських // Вісник ХНАУ. Cерія «Економічні науки». – 2017. – № 1. – С. 216-223
Краткий осмотр (реферат): У статті доведено необхідність ведення господарювання сільськогосподарськими підприємствами на маркетингових засадах. В процесі діяльності необхідно дотримуватися агротехнології виробництва, науково обґрунтованих сівозмін. Це сприятиме підвищенню прибутковості діяльності підприємства і збереженню ґрунтів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17102
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ломовских_статья_Маркетинговая концепция.pdf214,1 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.