Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16709
Назва: Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності
Автори: Пилаєва Т. В.
Теми: дистанційна освіта
дистанційне навчання
модель навчання
вищий навчальний заклад
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Пилаєва Т. В. Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності / Т. В.Пилаєва // Вісник Луганського національного університету ім. Т.Г.Шевченка. 2017, №1 (306) Ч.2 − С.158-167
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються та аналізуються найбільш відомі класифікації моделей дистанційного навчання. Встановлено, що різноманітність класифікацій пояснюється відмінністю вихідних критеріїв, які положено в основу таких класифікацій. Зроблено висновок, що особливістю сучасних моделей дистанційного навчання є кооперація університетів та утворення об’єднань університетів, які застосовують технології дистанційного навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16709
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилаєва.pdf251,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.