Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1654
Назва: SEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODS
Автори: Nikulina N.
Теми: targeting
segmentation
consumers
marketing
positioning
enterprise
product
goods
research
specialization
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Nikulina N. SEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODS / N. Nikulina // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 103 - 105
Короткий огляд (реферат): Segmentation is a process of division a market in to customer’s groups for chosen criterias. It helps to consentrate money on the most effective directions. Targeting and segmentation is becoming more important in modern marketing terms.
Сегментація – це процес розподілу ринку на групи споживачів за визначеними ознаками, що дозволяють сконцентрувати грошові кошти в найбільш ефективному напрямку. Сегментація споживчого ринку і визначення цільової аудиторії набуває все більшого значення у сучасному маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1654
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.