Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16206
Название: Аналіз впливу клієнтського капіталу банку на формування його доходів
Авторы: Просін О. В.
Ключевые слова: споживчий капітал
клієнтський капітал
маркетинг відносин у банку
клієнти банку
банківський маркетинг
капітал відносин
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Просін О. В. Аналіз впливу клієнтського капіталу банку на формування його доходів / О. В. Просін // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця – Х., 2016. – № 9.
Краткий осмотр (реферат): Визначено вплив клієнтського капіталу банку на формування його доходів. Проаналізовано залежність величини доходів банку від кількості його клієнтів. Обґрунтовано доцільність вдосконалення маркетингу відносин у банківських установах як засобу, який сприятиме їх економічному розвитку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16206
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Просін О. В. Стаття.pdf125,71 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.