Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1569
Назва: Порівняльна оцінка методів визначення вартості торгової марки
Автори: Ларіонова А. М.
Теми: товарний знак
торгова марка
бренд
методи оцінки вартості торгової марки
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ларіонова А.М. Порівняльна оцінка методів визначення вартості торгової марки / А.М. Ларіонова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 67 - 70
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблематику оцінки вартості торгової марки. Розглянуто сутність понять "товарний знак", "торгова марка", "бренд" та "вартість марки". Виділено основні методичні підходи та методи до оцінки вартості торгової марки і проведено їх аналіз.
The problem of estimation of cost of trade mark was investigated. Examines essence of concepts "commodity sign", "trade mark", "brand" and "cost of brand". By an author were distinguished the basic methodical going and methods of the estimation of cost of trade mark and their analysis is conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.