Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12835
Назва: Раціональна організація занять груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання у ВНЗ
Інші назви: Рациональная организация занятий групп физической реабилитации на начальном этапе обучения в ВУЗах
Rational organization of training a group of physical rehabilitation on the initial stage of training in universities
Автори: Маракушин А. І.
Піддубний О. Г.
Цимбалюк Ж. О.
Маракушин А. И.
Поддубный А. Г.
Marakushin A. I.
Piddubny O. G.
Tsimbalyuk Z. O.
Теми: група
фізична
реабілітація
рівень
функціональний
стан
умения
студенты
методика
практика
диагностика
group
physical
rehabilitation
level
functional
status
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Маракушин А.І. Раціональна організація занять груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання у ВНЗ / А. І. Маракушин, О. Г. Піддубний, Ж. О. Цимбалюк // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2014. – № 6 – С. 31-36. doi:10.6084/m9.figshare.1003975.
Короткий огляд (реферат): Мета: науково обґрунтувати раціональний підхід до організації занять груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання у ВНЗ. Матеріал: в експерименті взяли участь 217 студентів груп фізичної реабілітації ХНЕУ імені Семена Кузнеця. Результати: розглянуто організаційні труднощі проведення занять з фізичного виховання в групах фізичної реабілітації на початку навчального року. Виявлено ефективний спосіб визначення рівня функціонального стану студентів. Експериментально перевірено ефективність формування груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання на основі визначення рівня функціонального стану студентів та визначено зміст цього етапу навчання. Встановлено зниження рівня функціонального стану студентів груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання (І семестр). Висновки: запропоновані зміни в організації студентів з відхиленнями у стані здоров’я
Цель: научно обосновать рациональный подход к организации занятий групп физической реабилитации на начальном этапе обучения в ВУЗах. Материал: в эксперименте принимали участие 217 студентов групп физической реабилитации ХНЭУ имени Семена Кузнеца. Результаты: рассмотрены организационные трудности проведения занятий по физическому воспитанию в группах физической реабилитации в начале учебного года. Выявлен эффективный способ определения уровня функционального состояния студентов. Экспериментально проверена эффективность формирования групп физической реабилитации на начальном этапе обучения на основе определения уровня функционального состояния студентов и определено содержание этого этапа обучения. Установлено снижение уровня функционального состояния студентов групп физической реабилитации, на начальном этапе их обучения (І семестр). Выводы: предложены изменения в организации студентов с отклонениями в состоянии здоровья в. группы по уровню функционального состояния и в содержании обучения, что позволило сберечь функциональные возможности студентов на начальном этапе обучения.
Purpose: to justify a rational approach to organization of group sessions of physical rehabilitation at the initial stage of training in universities. Material: 217 students of groups of physical rehabilitation KhNEU named Simeon Kuznets were involved in the experiment. Results: the organizational difficulties of physical education classes in groups of physical rehabilitation at the beginning of the school year were examined. An effective way of determination of the level of students’ functional state was identified. The effectiveness of the formation of groups of physical rehabilitation at the initial stage of training was experimentally verified on base on the definition of students’ functional state and the content of this stage of training was determined. A reduction of the level of students’ functional state of physical rehabilitation groups at the beginning of studying (I semester) was stated. Conclusions: the proposed changes in the organization of students with disabilities in health status in the group by the level of functional status and the content of studying allowing students to preserve the functionality of the initial stage of studying
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12835
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Раціональна організація.pdf533,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.