Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12626
Назва: Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимір
Автори: Бєлікова Ю. В.
Теми: емоції
гендер
реклама
рекламний простір міста
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
Бібліографічний опис: Бєлікова Ю. В. Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимір / Ю. В. Бєлікова// Гендерна політика міст: історія і сучасність : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 6 – 7 жовтня 2015 р. – Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – Вип. 5. – С. 12-15.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано соціальний контекст базових емоцій, з якими стикаємося у рекламі та визначено їх гендерну специфіку у рекламному просторі міста. Для цього було розглянуто соціальних контекст базових емоцій у наружній рекламі на основі даних контент-аналізу реклами та відзначено емоційні закономірності успіху комерційної, соціальної та політичної реклами базуючись на даних фокус-групових досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12626
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гендерний вимір.pdf1,06 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.