Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12549
Title: Прогнозування обсягу продажів продукції підприємства
Authors: Чаговець В. В.
Панасенко О. В.
Позовная Н. В.
Chagovets V. V.
Panasenko O. V.
Pozovnaya N. V.
Keywords: фінансове планування
підприємство
прогнозування
тренд-сезонна модель
финансовое планирование
предприятие
прогнозирование
тренд-сезонная модель
financial planning
enterprise forecasting
trend-seasonal model
Issue Date: 2016
Citation: Чаговець В. В. Прогнозування обсягу продажів продукції підприємства / В. В. Чаговець, О. В. Панасенко, Н. В. Позовная // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: Міжнародна науково-практична конференція, 19 травня 2016 р. (тези у 2-х частинах). – Харків: ХДУХТ, 2016. - Ч.2. – С.336-337
Abstract: Визначено напрямки вдосконалення системи фінансового планування на підприємстві за допомогою економіко-математичних моделей. Запропоновано для прогнозування обсягів продажу продукції підприємства використовувати мультиплікативну тренд-сезонну модель та наведено критерії оцінки її адекватності.
Определены направления совершенствования системы финансового планирования на предприятии с помощью экономико-математических моделей. Предложено для прогнозирования объемов продаж продукции предприятия использовать мультипликативную тренд-сезонную модель и приведены критерии оценки ее адекватности.
The directions of improvement of financial planning at the enterprise using economic and mathematical models. A prediction for sales of enterprise use multiplicative trend-seasonal model and evaluation criteria given its adequacy.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12549
Appears in Collections:Статті (ЕКСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Панасенко6.pdf107,93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.