Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12434
Назва: Формування клієнтських відносин на засадах маркетингу в сучасних умовах
Автори: Колодізєв О. М.
Біляєва В. Ю.
Теми: банк
клієнтські відносини
маркетинговий підхід
фінансові інновації
банківський продукт
банківська послуга
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Колодізєв О. М. Формування клієнтських відносин з банком на засадах маркетингу в сучасних умовах / О. М. Колодізєв, В. Ю. Біляєва // Бізнес Інформ. - 2016. - №3. - С. 209-213.
Короткий огляд (реферат): Розроблено рекомендацій щодо формування ефективної системи клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу із використанням фінансових інновацій. Здійснено аналіз провідного світового досвіду на предмет розроблення та запровадження фінансових інновацій у банківську практику та визначено найефективніші фінансові інновації технологічного, продуктового, процесного та організаційного характеру. Досліджено роль та переваги різноманітних фінансових інновацій для формування системи клієнтських відносин на засадах маркетингу, та визначено найперспективніші з них для запровадження у вітчизняну практику банківських установ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12434
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беляева Виктория Юрьевна_статья4.pdf289,12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.