Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12340
Название: Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitter
Авторы: Бєлікова Ю. В.
Ключевые слова: емоційна температура
соціальні мережі
макроемоції
twitter
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Бєлікова Ю. В. Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitter / Ю. В. Бєлікова // Наукові праці: науково-методичний журнал. -Вип. 222. Т. 234. Соціологія. –Миколаїв : Вид.-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014.- С.19 - 23.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено дослідженню емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitter. Емоційна температура є показником емоційного стану суспільства, відображає настрої населення та характеризує макроемоції, які викликали ці настрої, що дає можливість прогнозувати розвиток подій. Перевагами соціологічного аналізу твіттера є оперативність та незначні фінансові витрати. Зазначено проблеми, пов’язані з процедурою аналізу соціальних мереж в Україні: відбору даних, створення лексикону, використання персональних даних.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12340
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Npchdusoc_2014_234_222_5.pdf687,97 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.