Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12335
Название: Гендерні особливості інтернет реклами
Авторы: Бєлікова Ю. В.
Ключевые слова: інтернет реклама
гендер
комунікації
AdWords
контексна реклама
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Бєлікова Ю. В. Гендерні особливості інтернет реклами / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний еко-номічний університет імені Вадима Гетьмана, 2015. - №1 (88). - С. 31 - 34.
Краткий осмотр (реферат): У статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами, розглянуті переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами. До гендерних особливостей контексної реклами відносимо невілювання гендерних розбіжностей, оскільки сам формат рекламних оголошень у adwords: лаконічність, інформативність, ненав’язливість знижує імовірність виникнення комунікативних барєрів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12335
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mvu_2015_1_4.pdf110,94 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.