Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1219
Название: Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльності
Авторы: Тропов О. В.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
підприємство
організація маркетингу
організаційна структура маркетингової діяльності
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Тропов О. В. Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльності / В. О. Тропов // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 9 - 10
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто значення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві, а також розроблено рекомендації з питань вибору певного виду організаційної структури
The importance of organizational structure of the marketing department in an enterprise has been considered. Recommendations for choosing a certain type of organizational structure are also suggested
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1219
Располагается в коллекциях:№11



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.