Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1144
Title: Аналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльності
Authors: Сердечна Л. В.
Keywords: державне регулювання
рекламна діяльність
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Сердечна Л. В. Аналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльності / Л. В. Сердечна // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 97 - 98
Abstract: Проаналізовано сучасний стан термінологічного апарату державного регулювання реклами. Визначено напрями його удосконалення з комплексним урахуванням впливу рекламної діяльності на соціально-економічні процеси
The author analyzes current state of Ukrainian government policy on advertising, the preconditions of its improvement, together with the influence of advertising on social and economic processes, which are unfolding in Ukraine, and the problems of adequate state regulation of advertising
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1144
Appears in Collections:№8



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.