Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11388
Назва: Инновационная политика модернизации машиностроительных предприятий
Інші назви: Інноваційна політика модернізації машинобудівних підприємств
Innovation policy of modernization of engineering enterprises
Автори: Новиков Д. Ф.
Новіков Д. Ф.
Novikov D. F.
Теми: инновационная политика
модернизация машиностроительных предприятий
инструмент
командная работа
поставщик
заказчик
менеджер по продажам
інноваційна політика
модернізація машинобудівних підприємств
інструмент
командна робота
постачальник
замовник
менеджер по продажах
innovation policy
modernization of the machine-building enterprises
tools
teamwork
supplier
customer
sales manager
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Новиков Д.Ф. Инновационная политика модернизации машиностроительных предприятий / Д.Ф. Новиков // Современные инструментальные системы, информационные технологии и инновации: сборник научных трудов XI-й Междунар. научн.-практ. конф., 19–21 марта 2014 года. – В 4-х томах. – Курск : Юго-Зап. гос. ун-т, 2014. – Том 3. – С. 193–196.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены вопросы инновационной политики модернизации машиностроительных предприятий. Показано, что отечественная промышленность в настоящее время не обеспечивает себя качественным инструментом, однако, на рынке существует большое предложение и обширный ассортимент инструмента. Поэтому процесс его внедрения в производство требует применения командной работы как со стороны поставщика, так и со стороны заказчика. Менеджеру по продажам предприятия-поставщика приходится выступать в качестве лидера данной команды, и от его лидерских способностей будет зависеть результат внедрения.
Розглянуто питання інноваційної політики модернізації машинобудівних підприємств. Показано, що вітчизняна промисловість зараз не забезпечує себе якісним інструментом, однак, на ринку існує велика пропозиція та великий асортимент інструменту. Тому процес його впровадження у виробництво вимагає застосування командної роботи як з боку постачальника, так і з боку замовника. Менеджерові по продажах підприємства-постачальника доводиться виступати в якості лідера даної команди, і від його лідерських здатностей буде залежати результат впровадження.
The problems of innovative machine-building enterprises of modernization policies. It is shown that the domestic industry is currently self-sufficient in high-quality tool, however, the market there is a great offer and a wide range of tools. Therefore, the process of its implementation in production requires teamwork from both the supplier and the customer. Manager at the enterprise-supplier sales have to act as the leader of this team, and his leadership skills will depend on the result of the introduction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11388
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новиков Д.Ф. 2014 Курск, март.pdf203,87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.