Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11373
Название: Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах
Авторы: Піддубний І. О.
Шталь Т. В.
Доброскок Ю. Б.
Ключевые слова: маркетингові канали
товарні стратегії
комунікаційні стратегії
цінові стратегії
маркетингові стратегії
Дата публикации: 2015
Издательство: Вид-во Львівської політехніки
Библиографическое описание: Піддубний І. О. Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах / І. О. Піддубний, Т. В. Шталь, Ю. Б. Доброскок // Торговельне підприємництво: механізми розвитку і фінансової підтримки : монографія / за наук. ред. С. В. Князя. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2015. – Розд. 1.5.3 – С. 242 – 249
Краткий осмотр (реферат): В розділі монографії досліджуються моделі та механізми виходу на ринок. Розглянуто архітектуру маркетингових стратегій на різних рівнях. Проаналізовано показники які використовується для оцінки взаємин між учасниками каналів збуту продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf600,58 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.