Просмотр собрания по группе - Тема інтернет-маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 41 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Пошукова оптимізація: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2023Пошукова оптимізація: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2017Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструментПанченко Т. І.
2020Ровиток інтернет-маркетингу та його вплив на підприємницьку діяльністьБутенко Д. С.; Кінас І. О.
2020Розвиток інтернет-маркетингу та його вплив на підприємницьку діяльністьБутенко Д. С.; Кінас І. О.
2017Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобівПтащенко О. В.; Акулова К. І.; Гондаренко М. А.; Овсяніков Д. С.
2024Сучасна парадигма розвитку світової економіки: проблеми, виклики, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної студентської інтернет-конференції, 12 квітня 2024 р.-
2023Сучасні напрями розвитку Інтернет-маркетингу в УкраїніРодіонов С. О.
2020Сучасні інформаційні технології у сфері послугАфанасьєва О. М.; Архипова Д. Є.
2023Таргетинг як елемент рекламної комунікаціїКулікова К. В.
2020Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваПавлюк К. В.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологійВишньова Д. В.
2020Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингуБезсмертна К. Р.
2021Удосконалення інформаційної системи підприємства методами інтернет-маркетингуБарбашина О. В.
2019Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняНаумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.
2014Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваТкач В. Ю.; Tkach V. Y.
2023Цифровий маркетинг в фінансовій сфері: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Фінанси і кредит" першого (бакалаврського) рівняХолодна Ю. Є.
2021Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня)Родіонов С. О.
2021Інтернет-маркетинг в фінансовій сфері : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми "IT-фінанси" першого (бакалаврського) рівняКіпа М. О.
2018Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємстваУс М. І.; Ус М. И.; Us M.