Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/991
Назва: УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ПРОЦЕССА СОЗДАНИЯ РЕКЛАМЫ
Автори: Васильева Е. Г.
Теми: реклама
рекламный проект
маркетинг
спрос
создание рекламы
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Васильева Е. Г. Усовершенствование процесса создания рекламы / Е. Г. Васильева // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 41-44
Короткий огляд (реферат): Рассмотрен процесс создания рекламы; приведены основные этапы разработки рекламного проекта; разработаны рекомендации по выполнению основных задач на каждом этапе; сформулированы направления повышения эффективности деятельности рекламного агентства.
. Process of creation of advertising is considered; the basic development cycles of the advertising project are presented; recommendations about performance of the primary goals at each stage are developed; directions for increase of advertising agency efficiency activity are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/991
Розташовується у зібраннях:№9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильева Е. Г. Усовершенствование процесса создания рекламы.pdf236,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.