Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)
Методичні матеріали (М)
Монографії (М)
Навчальні видання (М)
Статті (М)
Статті студентів (М)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 18.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Маркетинг партнерських відносин у ризик-орієнтованій системі накопичувального пенсійного забезпечення
Ус М. І.
2020
Підвищення якості надання освітніх послуг на основі соціального партнерства
Ус М. І.
2020
Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства
Дзеніс В. О.
;
Ус М. І.
2021
Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринку
Ус М. І.
2021
Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2021
Переваги стратегії формування ризик-орієнтованої системи накопичувального пенсійного забезпечення
Ус М. І.
;
Ачкасова С. А.
2021
Маркетинг вражень в умовах креативної економіки
Ус М. І.
2021
Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти
Благун І. І.
;
Ус М. І.
2022
Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
2021
Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
Просмотр
Автор
2
Холодний Г. О.
1
Ачкасова С. А.
1
Благун І. І.
1
Бєлікова Ю. В.
1
Гриневич Л. В.
1
Дзеніс В. О.
1
Лисиця Н. М.
1
Скориніна-Погрібна О. В.
Тема
5
маркетингові комунікації
4
маркетинг
3
гіпотеза
3
маркетингові дослідження
3
послуга
3
реклама
3
ринок
3
стратегія
3
товар
2
вибірка
.
дальше >
по дате выпуска
7
2021
3
2020
3
2022
3
2024
2
2023
Has File(s)
18
true