Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23245
Название: Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства
Авторы: Дзеніс В. О.
Ус М. І.
Ключевые слова: взаємовідносини підприємства
маркетинг взаємодії
управління
маркетинговий інструментарій
цінність відносин
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Дзеніс В. О. Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку : електронний наук.-практ. журнал. - 2020. - № 42. - Режим доступу : http://market-infr.od.ua/uk|42-2020 .
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є аналіз сутності та напрямків формування й управління взаємовідносинами підприємства, та визначення ролі маркетингового інструментарію в цих процесах. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених було визначено основні напрямки формування взаємовідносин підприємства, серед основних учасників відносин рекомендується розглядати персонал підприємства, споживачів, посередників, конкурентів та інших зацікавлених осіб. Формування відносин розглядається як цілеспрямований процес по створенню, встановленню та наданню закінченої форми зв’язкам між суб’єктами ринку – потенційними партнерами. В процесі дослідження ідентифіковано цінність та взаємозалежність успішності управління взаємовідносинами підприємства з різними суб’єктами відносин. Перспективним напрямком подальших досліджень є визначення можливих форм і видів поглиблених взаємовідносин підприємства з партнерами, які дозволять підвищити ефективність здійснення діяльності саме на основі маркетингового інструментарію.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23245
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.