Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)
Методичні матеріали (М)
Монографії (М)
Навчальні видання (М)
Статті (М)
Статті студентів (М)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 51-60 из 86.
назад
1
...
3
4
5
6
7
8
9
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня)
Родіонов С. О.
2019
Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Орлов П. А.
;
Рожко В. І.
;
Щетинін В. М.
;
Орлов П. А.
;
Рожко В. И.
;
Щетинин В. М.
;
Orlov P. A.
;
Rozhko V. I.
;
Shchetinin V. M.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Бойко Н. О.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Родіонов С. О.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Родіонов С. О.
2022
Стандартизація і сертифікація товарів та послуг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2022
Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Холодний Г. О.
;
Тер-Карапетянц Ю. М.
2023
Ідентифікація причинно-наслідкових зв’язків відновлення маркетингової діяльності у період повоєнного відновлення економіки України
Бєлікова Н. В.
Просмотр
Автор
12
Gron O. V.
12
Гронь О. В.
12
Рожко В. І.
11
Гронь А. В.
10
Ус М. І.
9
Родіонов С. О.
8
Ruban V. V.
8
Рубан В. В.
7
Лисиця Н. М.
6
Гриневич Л. В.
.
дальше >
Тема
31
marketing
20
ринок
19
ціна
17
збут
15
попит
14
маркетингові дослідження
13
demand
13
спрос
12
market
12
рынок
.
дальше >
по дате выпуска
45
2020 - 2024
41
2013 - 2019
Has File(s)
86
true