Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 161-170 из 226.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Підходи до визначення витрат на маркетингПритиченко Т. І.; Руденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.; Prytychenko T. I.
2013Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Тенденції прибутковості виробничої діяльності машинобудівних підприємств харківської областіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2017Стратегічний маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРубан В. В.; Ruban V. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічний маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційно-комунікаційне забезпечення: сучасні методи обробки та аналізу інформації в маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2014Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Міжнародний менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.