Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4369
Название: Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузі
Другие названия: Практика оценки эффективности маркетинговой деятельности на отечественных предприятиях машиностроительной отрасли
The practice of assessment marketing effectiveness at domestic engineering enterprises
Авторы: Руденко Ю. В.
Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Ключевые слова: маркетингові витрати
ефективність маркетингу
маркетингова діяльність
відділ маркетингу
маркетинговые затраты
эффективность маркетинга
маркетинговая деятельность
отдел маркетинга
marketing costs
marketing effectiveness
marketing activity
marketing department
Дата публикации: 2013
Издательство: Всеукраїнське громадянське об’єднання «Нова освіта»
Библиографическое описание: Руденко Ю.В. Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузі / Ю.В. Руденко // Економіка та підприємництво: Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Наука України. Перспективи та потенціал» (Одеса, 30–31 травня 2013 р.). / Всеукраїнське громадянське об’єднання «Нова освіта». – Одеса, 2013. – С. 61–63.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано маркетингову діяльність промислових підприємств України. Дана кількісна характеристика машинобудівних підприємств у відповідності до застосованих показників оцінки ефективності маркетингових витрат та діяльності відділу маркетингу.
Проанализирована маркетинговая деятельность промышленных предприятий Украины. Дана количественная характеристика машиностроительных предприятий в соответствии с применяемыми показателями оценки эффективности маркетинговых затрат и деятельности отдела маркетинга.
The author analyzes the marketing activities of industrial enterprises in Ukraine. This quantitative characterization of engineering enterprises in accordance with the applicable indicators to measure the effectiveness of marketing expenditures and marketing activities.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4369
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.