Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 28.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Теоретико-організаційні засади формування відносин суб’єктів реального сектору економіки з партнерамиУс М. І.
2018Соціальне партнерство в сучасній системі вищої освітиУс М. І.
2018Важливі фактори підвищення якості підготовки студентів, маркетингу освітніх послуг та іміджу закладів вищої освіти УкраїниОрлов П. А.; Orlov P. A.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2018Маркетинг взаємовідносин з партнерами. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняЛисиця Н. М.; Гронь О. В.
2018Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняБєлікова Н. В.
2018Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємстваУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2018Оцінювання професійної відповідності суб’єктів партнерської взаємодії підприємствУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2018Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2018Маркетинг-менеджмент у сфері послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Рожко В. І.