Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)
Методичні матеріали (М)
Монографії (М)
Навчальні видання (М)
Статті (М)
Статті студентів (М)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 11-20 из 28.
назад
1
2
3
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Теоретико-організаційні засади формування відносин суб’єктів реального сектору економіки з партнерами
Ус М. І.
2018
Соціальне партнерство в сучасній системі вищої освіти
Ус М. І.
2018
Важливі фактори підвищення якості підготовки студентів, маркетингу освітніх послуг та іміджу закладів вищої освіти України
Орлов П. А.
;
Orlov P. A.
2018
Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Гронь О. В.
;
Gron O. V.
2018
Маркетинг взаємовідносин з партнерами. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня
Лисиця Н. М.
;
Гронь О. В.
2018
Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня
Бєлікова Н. В.
2018
Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємства
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2018
Оцінювання професійної відповідності суб’єктів партнерської взаємодії підприємств
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2018
Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2018
Маркетинг-менеджмент у сфері послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня
Орлов П. А.
;
Рожко В. І.
Просмотр
Автор
7
Ус М. І.
4
Гронь О. В.
4
Ус М. И.
4
Іванова О. Ю.
3
Gron O. V.
3
Us M.
3
Лисиця Н. М.
3
Орлов П. А.
2
Kholodnyi G.
2
Lysytsia N. M.
.
дальше >
Тема
10
маркетинг
5
marketing
4
партнерські відносини
3
маркетингова діяльність
3
партнер
3
партнерские отношения
2
advertising effectiveness
2
costing
2
interaction
2
marketing costs
.
дальше >
Has File(s)
28
true