Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Навчально-науковий інститут менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)
Методичні матеріали (М)
Монографії (М)
Навчальні видання (М)
Статті (М)
Статті студентів (М)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 10.
назад
1
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2020
Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продукт
Лисиця Н. М.
;
Бєлікова Ю. В.
2018
Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Гронь О. В.
;
Gron O. V.
2018
Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2013
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Бихова О. М.
;
Быхова Е. М.
;
Bykhova O. M.
2023
Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспекту
Гриневич Л. В.
;
Бєлікова Н. В.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Бойко Н. О.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2017
Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Селезньова К. В.
;
Ус М. И.
;
Селезнева К. В.
;
Us M. I.
;
Selezneva K. V.
Просмотр
Автор
5
Ус М. І.
2
Ус М. И.
1
Bykhova O. M.
1
Gron O. V.
1
Selezneva K. V.
1
Us M.
1
Us M. I.
1
Бихова О. М.
1
Бойко Н. О.
1
Быхова Е. М.
.
дальше >
Тема
7
ринок
6
конкурентоспроможність
4
marketing
4
поведение потребителей
3
consumer behavior
3
market
3
вибірка
3
гіпотеза
3
дослідження
3
збут
.
дальше >
по дате выпуска
3
2022
2
2017
2
2018
1
2013
1
2020
1
2023