Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9734
Назва: Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностран¬ных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Інші назви: Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з на¬вчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для іноземних студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Guidelines for doing practical tasks on the academic discipline "Marketing Communications" for international full-time students of training direction 6.030507 "Marketing"
Автори: Прохорова Т. П.
Гронь А. В.
Prokhorova T. P.
Gron O. V.
Теми: маркетинг
коммуникационная политика
стратегии коммуникации
реклама
связи с общественностью
стимулирование
маркетинг
комунікаційна політика
стратегії комунікації
реклама
зв'язки з громадськістю
стимулювання
marketing
communication policy
communication strategies
advertising
public relations
promotion
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения / сост. Т. П. Прохорова, А. В. Гронь. – Х. : ХНЭУ им. С. Кузнеца, 2015. – 48 с. (Рус. яз.)
Короткий огляд (реферат): Приведены практические задания и методические рекомендации к их выполнению, предназначенные для углубления, конкретизации и упрочения знаний, полученных на лекционных занятиях по учебной дисциплине. Представлены примеры практических ситуаций, связанные с разработкой стратегии и планированием маркетинговых коммуникаций (МК), использованием различных средств коммуникаций, разработкой бренда, организацией МК, оценкой их эффективности. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения.
Наведено практичні завдання та методичні рекомендації до їх ви-конання, призначені для поглиблення, конкретизації і закріплення знань, отриманих на лекційних заняттях з навчальної дисципліни. Подано приклади практичних ситуацій, пов'язаних із розробкою стратегії і плану¬ванням маркетингових комунікацій (МК), використанням різ¬них засобів комунікацій, розробкою бренду, організацією МК, оцінюванням їхньої ефектив¬ності. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання.
Some practical tasks and guidelines for doing them are provided which aim to deepen, concretize and consolidate the knowledge gained at the lectures on the academic discipline. Some practical examples dealing with the development of the strategies and planning marketing communications (MC), the use of various means of communication, brand development, organization of MC, evaluation of their efficiency are presented. Recommended for full-time students of training direction 6.030507 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9734
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015-Прохорова Т. П., Гронь А. В.pdf1,51 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.