Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Удосконалення чат-ботів як інноваційного інструменту взаємодії з клієнтамиБобрицька Ю.
2022Удосконалення просування продукції підприємств харчової промисловості на основі інноваційних підходівАйдарова Д.
2022Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2022Роль інноваціної діяльності на підприємствіЯворська Л. О.
2022Креативне управління інноваціями : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівняТомах В. В.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Інноваційні технології в логістиці. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняКолодізєва Т. О.
2022Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції , присвяченої видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману, 25 листопада 2022 р.-