Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 14.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Інтернет-комунікації в системі маркетингуАфанасьєва О. М.; Родіонов С. О.; Кошарна В. В.
2020Бізнес-етика та ділові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» другого (магістерського) рівняНемашкало К. Р.; Афанасьєва О. М.
2020Комунікації та соціальна відповідальність : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняМайстренко О. В.
2021Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2022Удосконалення чат-ботів як інноваційного інструменту взаємодії з клієнтамиБобрицька Ю.
2021Інтернет-технології стимулювання продажівРожко В. І.
2021Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Небилиця О. А.
2022Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стануСтьогіна А. С.