Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту та бізнесу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 14.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Інтернет-комунікації в системі маркетингу
Афанасьєва О. М.
;
Родіонов С. О.
;
Кошарна В. В.
2020
Бізнес-етика та ділові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» другого (магістерського) рівня
Немашкало К. Р.
;
Афанасьєва О. М.
2020
Комунікації та соціальна відповідальність : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Майстренко О. В.
2021
Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Удосконалення чат-ботів як інноваційного інструменту взаємодії з клієнтами
Бобрицька Ю.
2021
Інтернет-технології стимулювання продажів
Рожко В. І.
2021
Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Ястремська О. М.
;
Мартиненко М. В.
;
Небилиця О. А.
2022
Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стану
Стьогіна А. С.
Просмотр
Автор
6
Небилиця О. А.
2
Афанасьєва О. М.
2
Ус М. І.
1
Бобрицька Ю.
1
Кошарна В. В.
1
Майстренко О. В.
1
Мартиненко М. В.
1
Немашкало К. Р.
1
Родіонов С. О.
1
Рожко В. І.
.
дальше >
Тема
8
просування
7
маркетинг
4
задоволення
4
збут
4
споживач
4
товар
4
управління
4
ціна
3
реклама
2
бізнес
.
дальше >
по дате выпуска
8
2022
3
2020
3
2021
Has File(s)
14
true