Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 39.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Оптимізація організаційної структури промислового підприємстваЯнієва Д. Д.
2011Ефективність маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2013Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2011Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організаціїСтрокович Г. В.; Кащєєва Д. В.
2019Логістика постачання в системі управління ланцюгами поставокЧеревко Д.
2019Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійДемченко Г. В.
2018Удосконалення логістичних бізнес-функцій торговельного підприємстваРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2015Ілюстративний матеріал з навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПритиченко Т. І.; Бихова О. М.; Олійник Т. В.; Притыченко Т. И.; Быхова Е. М.; Олейник Т. В.; Pritychenko T. I.; Bykhova O. M.; Oliinyk T. V.