Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22534
Название: Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологій
Авторы: Демченко Г. В.
Ключевые слова: бренд
ефективність
контент
контент-маркетинг
рекомендації
якість контенту
Дата публикации: 2019
Издательство: ФОП Лібуркіна Л. М.
Библиографическое описание: Демченко Г. В. Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологій / Г. В. Демченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С.147–151.
Краткий осмотр (реферат): Визначено основні тенденції використання контент-маркетингу в сучасних умовах господарювання. Розроблено рекомендації для більш ефективного використання контент-маркетингу на підприємстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22534
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.