Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1241-1250 из 2359.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Роль мотиваційної функції в організаційній культуріМельник А. О.; Melnyk A. O.
2015Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняМироненко І. І.; Мироненко И. И.; Mironenko I. I.
2017Управління взаємовідносинами : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняМироненко І. І.; Мироненко И. И.; Mironenko I. I.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O. V.; Miroshnikova E. D.
2012Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємствРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізуРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Організаційні аспекти маркетингової діяльності на підприємствіРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2018Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетингРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2017Підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств через підвищення ефективності здійснення їх логістичних процесівРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.