Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 91-100 из 117.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Робоча програма навчальної дисципліни "РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняБєлікова Н. В.; Писаренко Г. О.; Беликова Н. В.; Писаренко Г. А.; Bielikova N. V.; Pisarenko G. O.
2013Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняЩетинін В. М.; Рожко В. І.; Писаренко Г. О.; Щетинин В. М.; Рожко В. И.; Писаренко Г. А.; Schetinin V. M.; Rozhko V. I.; Pisarenko G. O.
2017Менеджмент у сфері послуг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2020Роль і місце економічного стимулювання топ-менеджерів у діяльності підприємстваТутова А. С.
2020Особливості сутності стратегічного рівня управління підприємства в умовах глобалізаціїТутова А. С.
2019Особливості економічного стимулювання топ-менеджерів підприємствТутова А. С.
2020Економічне стимулювання персоналу підприємстваТутова А. С.
2020Сутність та визначення стратегічного рівня управління підприємстваТутова А. С.
2020Ключові аспекти сучасного економічного стимулювання топ-менеджерівТутова А. С.
2019Економічне стимулювання топ-менеджерів як основа ефективного розвитку підприємстваТутова А. С.