Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 13.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Стандартизація і сертифікація товарів та послуг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2022Інфраструктура товарного ринку, товарознавство. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняСігаєва Т. Є.
2022Теоретичні аспекти ідентифікації, аналізу та управляння ризикамиСамойленко В.
2022Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Небилиця О. А.
2022Бізнес-підприємництво: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняКанова О. А.; Баркова К. О.; Кривобок К. В.; Перерва І. М.
2022ІТ-підприємництво: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняПерерва І. М.; Мазоренко О. В.; Канова О. А.; Баркова К. О.
2022Методичне забезпечення розвитку персоналу як запорука конкурентноспроможності підприємстваНебилиця О. А.; Мамедова А. К.
2022Огляд світових тенденцій управління транспортною діяльністю для стратегічного планування на підприємствіГеращенко І. М.; Макаров А. Д.
2022Засоби планування маркетингової діяльності на підприємствіГеращенко І. М.; Крайня К. В.
2022Аналіз різних точок зору на поняття «мотивація»Геращенко І. М.; Косинська В. А.