Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 63.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Стратегічний менеджмент. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМазоренко О. В.; Перерва І. М.; Василик С. К.
2024Менеджмент 2. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Бізнес-адміністрування" першого (бакалаврського) рівняМиронова О. М.; Кривобок К. В.; Нечипорук О. В.
2024Менеджмент. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМиронова О. М.; Кривобок К. В.
2024Аналіз впливу технологій хмарних обчислень на стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємствЯстремська О. М.; Стадниченко А. В.; Колобов І. Ю.
2024Investment policy of construction enterprises under the conditions of marital stateIastremska O.; Ivanova T.; Ordukhanov T.; Denysiuk O.; Zinchenko M.
2024Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняПанчук А. С.
2024Інноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г. О.
2024Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняУс М. І.
2024Венчурний капітал та його роль у розвитку інноваційних підприємствСігаєва Т. Є.; Петровська С. І.; Іванишин С. І.
2024Management of innovative development of enterprises in the conditions of digitalization: strategy modelingIastremska O.; Rudych A.; Bumane I.; Hazukin A.; Zdolnyk V.; Kukhta P.