Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9539
Назва: Управління формуванням стратегічних конкурентних переваг в експортній діяльності підприємства
Інші назви: Управление формированием стратегических конкурентных преимуществ в экспортной деятельности предприятия
Management of a strategic competitive advantage formation in export activity of enterprise
Автори: Зерниченко К. Д.
Зерниченко Е. Д.
Zernichenko E.
Теми: управління
експортна діяльність підприємства
фактори впливу
конкурентні переваги
аналіз
формування
управление
экспортная деятельность предприятия
факторы влияния
конкурентные преимущества
анализ
формирование
management
the export activities of the company
factors of influence
competitive advantage analysis
the formation of
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Зерниченко К. Д. Управління формуванням стратегічних конкурентних переваг в експортній діяльності підприємства: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / К.Д. Зерниченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі предметом дослідження є теоретико-методичне забезпечення управління формуванням стратегічних конкурентних переваг в експортній діяльності підприємства. На основі проведеного аналізу фінансово-господарської та зовнішньоекономічної діяльності ДП завод «Електроважмаш» розроблено рекомендації щодо удосконалення управління стратегічними конкурентними перевагами в експортній діяльності підприємства з урахуванням його конкурентних позицій на зовнішніх цільових ринках та внутрішніх можливостей.
В дипломной работе предметом исследования является теоретико-методическое обеспечение управления формированием стратегических конкурентных преимуществ в экспортной деятельности предприятия. На основе проведенного анализа финансово-хозяйственной и внешнеэкономической деятельности ГП завод «Електроважмаш» разработаны рекомендации по совершенствованию управления формированием стратегических конкурентных преимуществ в экспортной деятельности предприятия с учетом его конкурентной позиции на внешних целевых рынках и внутренних возможностей.
In the diploma work the subject of research is theoretical and methodological support for managing the formation of strategic competitive advantage in export business enterprise. Based on the analysis of financial, economic and foreign trade activities, SE plant «Electrotyazhmash» developed recommendations for improving the management of the formation of a strategic competitive advantage in the export of the company given its competitive position on the foreign target markets and internal opportunities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9539
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зерниченко К.Д..pdf157,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.