Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9441
Назва: Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності
Автори: Логвінова П. А.
Теми: Реклама
міжнародна реклама
рекламна діяльність
міжнародна рекламна діяльність
маркетинг
ефективність рекламної діяльності
ефект рекламної діяльності
маркетингові комунікації
маркетингові стратегії
організація рекламної діяльності
международная реклама
рекламная деятельность
международная рекламная деятельность
эффективность рекламной деятельности
эффект рекламной деятельности
маркетинговые коммуникации
маркетинговые стратегии
организация рекламной деятельности
Advertising
international advertising
advertising activities
international promotional activities
marketing effect of advertising
advertising effect
activities
marketing communications
marketing strategies
organizing promotional activities
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Логвінова П.А. Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / П.А. Логвінова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Короткий огляд (реферат): Прeдмeтoм дocлiджeння є cукупнicть тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчних зaвдaнь oргaнiзaцiї рeклaмнoї дiяльнocтi нa ПAТ Зaвoд «ПIВДEНКAБEЛЬ».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.