Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9105
Title: Тексты и задания для самостоятельной работы по русскому языку для иностранных учащихся подготовительного отделения
Other Titles: Тексти і завдання для самостійної роботи з російської мови для іноземних слухачів підготовчого відділення
Texts and tasks for self-development work in the Russian language for foreign students of the preparatory department
Authors: Грищенко Т. Н.
Белик Н. А.
Грищенко Т. М.
Білик Н. О.
Grischenko T. M.
Bilyk N. O.
Keywords: русский язык как иностранный
самостоятельная работа
грамматика
російська мова як іноземна
самостійна робота
граматика
russian as a foreign language
self-study
grammar
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЭУ им. С. Кузнеца
Citation: Тексты и задания для самостоятельной работы по русскому языку для иностранных учащихся подготовительного отделения / сост. Т. Н. Грищенко, Н. А. Белик. – Х. : Изд. ХНЭУ им. С. Кузнеца, 2014. – 60 с. (Рус. яз.)
Abstract: Представлены лексико-грамматические материалы, которые способствуют формированию коммуникативной компетентности у иностранных учащихся при изучении русского языка. Рекомендовано для иностранных учащихся подготовительного отделения, изучающих русский язык.
Подано лексико-граматичні матеріали, які сприяють формуванню комунікативної компетентності в іноземних слухачів під час вивчення російської мови. Рекомендовано для іноземних слухачів підготовчого відділення, які вивчають російську мову.
Lexical and grammar materials are presented to help international students form interactive competences when learning the Russian language. Recommended for foreign students studying Russian at the preparatory department.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9105
Appears in Collections:Методичні матеріали (УМПІГ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014-256 Грищенко Т. Н., Білик Н. О.pdf641,26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.