Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8727
Назва: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬ
Автори: Половка К. О.
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
споживач
система
змістовний підхід
комплекс
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Половка К. О. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬ / К. О. Половка // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 62-65
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано сутність поняття "маркетингове дослідження", його необхідність та роль у сучасних умовах управління підприємством. Визначено його характерні ознаки. Досліджено змістові підходи до становлення поняття.
Обоснована сущность понятия "маркетинговое исследование", его необходимость и роль в современных условиях управления предприятием. Определены его характерные признаки. Исследованы содержательные подходы к становлению понятия
The essence of the concept of marketing research, its importance and role under the modern conditions of management of an enterprise are substantiated. Its characteristic features are defined. The substantial approaches to the formation of the concept are investigated
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8727
Розташовується у зібраннях:№ 13



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.