Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8375
Title: ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДАМИ КОЛІРНИХ МАНІПУЛЯЦІЙ
Authors: Голиш Т. І.
Keywords: маніпуляція
споживач
колір
бренд
реклама
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Голиш Т. І. ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДАМИ КОЛІРНИХ МАНІПУЛЯЦІЙ / Т. І. Голиш // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 19-20
Abstract: Розглянуто метод впливу на споживача за допомогою колірної гамми. Розкрито психологічні властивості деяких кольорів, що використовуються брендами у реальному житті.
Рассмотрен метод воздействия на потребителя с помощью цветовой гаммы. Раскрыты психологические свойства некоторых цветов, которые используются брендами в реальной жизни.
A method of influence on the consumer by means of colors has been presented. Psychological properties of certain colors, that brands use in real life have been described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8375
Appears in Collections:№ 15-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.