Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8253
Title: ПРО ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АДРЕСАТА В РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ
Authors: Дугінова І. О.
Keywords: реклама
засоби активізації розумової діяльності адресата
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Дугінова І.О. Про засоби активізації розумової діяльності адресата в рекламному тексті / І.О. Дугінова // Управління розвитком. - 2014. - №12. - С. 109 - 112
Abstract: Розглянуто фактори, що тісно пов'язані з окремими науковими дисциплінами, які допомагають рекламному зверненню набути ефективності та впливовості, викликати інтерес до рекламованого об'єкта у споживача.
Рассмотрены факторы, тесно связанные с отдельными научными дисциплинами, которые помогают рекламному обращению приобрести эффективность и влиятельность, вызвать интерес к рекламному объекту у потребителя.
The article covers the factors, closely associated with certain scientific disciplines, which help the advertisement compellation to gain effectiveness and influence, arouse consumer's interest in the advertisement's object.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8253
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дугінова.pdf263,07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.