Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8001
Title: РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ: ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ
Authors: Тищенко В. Б.
Keywords: реклама
рекламна стратегія
ефективність
оподаткування
облік
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Тищенко В. Б. РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ:ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ / В. Б. Тищенко // Управління розвитком. - 2014. - №9. - С. 36-38
Abstract: Розглянуто сучасні рекламні стратегії. Досліджено організацію рекламної діяльності підприємства з виділенням рівнів, методів та об'єктів реклами. Згруповано та узагальнено правила податкового обліку проведення рекламних акцій. Визначено напрями вдосконалення формування облікової інформаційної бази з питань рекламної діяльності підприємства.
Рассмотрены современные рекламные стратегии. Исследована организация рекламной деятельности предприятия с выделением уровней, методов и объектов рекламы. Сгруппированы и обобщены правила налогового учета проведения рекламных акций. Определены направления совершенствования формирования учетной информационной базы по вопросам рекламной деятельности предприятия.
The modern advertising strategies were considered. Organization of promotional activities of an enterprise was ivestigated with distinguishing levels, methods and objects of advertising. The tax accounting rules of promotional campaigns were grouped and summarized. Areas for improvement of the accounting information base on a company advertising activity were identified.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8001
Appears in Collections:№ 9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.