Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7509
Назва: Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятий
Інші назви: Оцінка ефективності маркетингової стратегії управління конкурентоспроможністю продукції машинобудівних підприємств
Evaluating the effectiveness of a marketing strategy for managing the competitiveness of products of machine-building enterprises
Автори: Пасичник И. Ю.
Пасічник І. Ю.
Pasichnyk I. Y.
Теми: конкурентоспособность продукции
маркетинговая стратегия
эффективность маркетинговой стратегии
конкурентоспроможність продукції
маркетингова стратегія
ефективність маркетингової стратегії
competitiveness of products
marketing strategy
the effectiveness of a marketing strategy
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Пасичник И.Ю. Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятий / И.Ю. Пасичник // Фундаментальные исследования. – 2013. – Ч.8. – № 11. – С. 1666-1669.
Короткий огляд (реферат): Приведено обоснование необходимости применения маркетингового подхода к разработке стратегии управления конкурентоспособностью продукции предприятий машиностроения. Выделена проблема определения экономической эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции предприятий машиностроения. В работе рассмотрены два аспекта понятия эффективности: эффективность как продуктивность и эффективность как успешность. Эффективность как продуктивность предполагает лишь количественную оценку рассматриваемого понятия. Эффективность как успешность подразумевает получение желаемого результата вследствие осуществления какого-либо процесса. Обоснована целесообразность применения двух этих аспектов при оценке эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятий. Обоснован критерий успешности при оценке эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции на примере счетчика электрической энергии электронного однофазного СО-ЭАО9М2, выпускаемого ГНПП «Объединение «Коммунар», г. Харьков.
Наведено обгрунтування необхідності застосування маркетингового підходу до розробки стратегії управління конкурентоспроможністю продукції підприємств машинобудування. Виділена проблема визначення економічної ефективності маркетингової стратегії управління конкурентоспроможністю продукції підприємств машинобудування. В роботі розглянуті два аспекти поняття ефективності: ефективність як продуктивність і ефективність як успішність. Ефективність як продуктивність передбачає лише кількісну оцінку розглянутого поняття. Ефективність як успішність передбачає отримання бажаного результату внаслідок здійснення будь-якого процесу. Обгрунтовано доцільність застосування двох цих аспектів при оцінці ефективності маркетингової стратегії управління конкурентоспроможністю продукції машинобудівних підприємств. Обгрунтований критерій успішності при оцінці ефективності маркетингової стратегії управління конкурентоспроможністю продукції на прикладі лічильника електричної енергії електронного однофазного СО-ЕАО9М2, що випускається ДНВП «Об'єднання «Комунар», м. Харків.
The substantiation of the need for a marketing campaign to develop a management strategy competitiveness of production of mechanical engineering. Highlighted the problem of determining cost-effectiveness of the marketing strategy of management of competitiveness of products of mechanical engineering. The paper discusses two aspects of the notion of efficiency : efficiency as productivity and efficiency as a success . The efficiency of both productivity involves a quantitative assessment of the concept . Effectiveness as a successful means to obtain the desired result due to the implementation of a process. The expediency of application of these two aspects in the evaluation of the effectiveness of marketing management strategy competitiveness of production engineering enterprises . Justified criterion of success in evaluating the effectiveness of marketing strategy competitiveness management products on the example of an electronic electricity meter single-phase CO EAO9M2 discharged SRPE " Association" Communar ", Kharkov .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7509
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.