Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7285
Title: НЕОБХІДНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Authors: Леоненко А. О.
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
інформація
алгоритм проведення
ринок
ефективність
маркетингова діяльність
конкурентна боротьба
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Леоненко А.О. Необхідність та роль маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах / А.О. Леоненко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 55 - 57
Abstract: Обґрунтовано необхідність та роль маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах. Розглянуто вплив маркетингових досліджень на діяльність суб’єктів господарювання у сучасних ринкових умовах, а також алгоритм проведення маркетингових досліджень
Обоснована необходимость и роль маркетинговых исследований на отечественных предприятиях. Рассмотрено влияние маркетинговых исследований на деятельность субъектов хозяйствования в современных рыночных условиях, а также алгоритм проведения маркетинговых исследований.
The article substantiates the necessity and role of marketing research at national enterprises. The influence of market research activities on businesses in the current market economy and the algorithm of marketing research was studied
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7285
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Леоненко.pdf278,7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.