Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6439
Назва: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ"
Автори: Кандиба К. О.
Теми: маркетинг
ринок
торгівля
конкуренція
конкуренти
конкурентоспроможність
конкурентні сили
конкурентна боротьба
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Кандиба К.О. Сутність поняття "конкурентоспроможність" / К.О. Кандиба // Управління розвитком. - 2014. - №4. - С. 68 - 69
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність конкурентоспроможності, проаналізовано погляди вчених щодо визначення понять "конкурентоспроможність"; розглянуто основні конкурентні сили для визначення позиції організації в конкурентній боротьбі.
Раскрыта сущность конкурентоспособности, проанализированы взгляды ученых относительно определения понятия "конкурентоспособность"; рассмотрены основные конкурентные силы для определения позиции организации в конкурентной борьбе.
The essence of competitiveness is revealed, views of scientists on definitions of concept "competitiveness" are analysed, basic competitive forces to determine the positions of the organisation competition in struggle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6439
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кандиба К.О. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ.pdf335,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.