Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6187
Назва: Оптимізація бізнес-процесів та кооперація автосервісної станції і продавця з використанням web-технологій
Інші назви: ОПТИМИЗАЦИЯ БИЗНЕС-ПРОЦЕССОВ И КООПЕРАЦИЯ АВТОСЕРВИСНЫХ СТАНЦИЙ И ПРОДАВЦА С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ WEB-ТЕХНОЛОГИЙ
BUSINESS PROCESS OPTIMIZATION AND COOPERATIONOF AUTO SERVICE STATIONS AND SELLER USING WEB-BASED TECHNOLOGIES
Автори: Огурцов В. В.
Зосим О. Д.
Зосим Е. Д.
Ogurtsov V. V.
Zosym O. D.
Теми: реінжиніринг
кооперація
бізнес-процес
бизнес-процесс
реинжиниринг
кооперация
business process
reengineering
cooperation
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Огурцов В В. Оптимізація бізнес-процесів та кооперація автосервісної станції і продавця з використанням web-технологій / Огурцов В В., Зосим О.Д. // Системи обробки інформації. – 2013. – № 3(110). – С. 43-45
Короткий огляд (реферат): Проводиться аналіз існуючих бізнес-процесів між клієнтом, автосервісною станцією і продавцем шинних виробів та реінжиніринг цих бізнес-процесів та обґрунтування такої оптимізації для кожного учасника процесів.
Проводится анализ существующих бизнес-процессов между клиентом, автосервисного станцией и продавцом шинных изделий и реинжиниринг этих бизнес-процессов и обоснование такой оптимизации для каждого участника процессов.
The analysis of existing business processes between the client station and the seller of Car tire products and re-engineering of business processes and the study of the optimization process for each participant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6187
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Огурцов В В. стр 43-45.pdf324,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.