Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-46 из 46.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Вплив user-generated content на культуру споживанняТерещенко Д. О.
2023Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності брендуКулікова К. В.
2024Позиціонування підприємств на міжнародних ринкахІващенко Г. А.
2023Іноземна мова: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняПетренко В. О.; Погорєлова Т. Ю.
2023Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2023Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняГронь О. В.