Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 93.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Необхідність формування індивідуального стилю сторінки в Instagram для бізнесівФедоренко Є. Ю.
2024Філософія науки : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» освітньої програми «Фінанси, банківська справа та страхування» третього (освітньо-наукового) рівняКузь О. М.; Білецький І. П.
2024Філософія науки : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняКузь О. М.; Білецький І. П.
2024Філософія науки : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівняКузь О. М.; Білецький І. П.
2024Філософія науки : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальністі 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняКузь О. М.; Білецький І. П.
2024Політичні конфлікти і культурні зміни: аналіз динаміки культурних процесів під впливом геополітичних кризГорбачов А. В.; Жеребятнікова І. В.; Кравченко О. В.
2024Дослідження іронії: від гумору до метаіроніїКозленко В. В.; Старкова Г. В.
2024Досвід соціально-економічного розвитку Сінгапуру: особливості та можливості застосування в УкраїніМішина С. В.; Мішин О. Ю.
2024Гендерний аспект візуальної культури українського сегмента Інтернету: до питання репрезентації жінки силовими відомствамиСтаркова Г. В.
2024Особливості створення та просування брендів містДрагомощенко Т. В.