Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5255
Title: Ambient-media: нестандартний рекламоносій
Authors: Романенко К. О.
Keywords: ambient-реклама
нестандартний рекламоносій
ambient-media
комунікація
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Романенко К. О. Ambient-media: нестандартний рекламоносій / К. О. Романенко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 39 - 42
Abstract: Розглянуто засоби зовнішньої реклами, створені з використанням навколишнього середовища, у якому перебуває цільова аудиторія – ambient-media. Досліджено інструменти та ефективність ambient-media. Проаналізовано переваги і недоліки ambient-media.
Ambient-media, that is outdoor advertising facilities based on the environment in which the target audience resides, are studied. The tools and efficiency of ambient-media are described. The advantages and disadvantages of ambient-media are analysed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5255
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.