Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5204
Title: Теоретичні засади збутової діяльності підприємства
Authors: Костенко Д. С.
Keywords: збут
розподіл
товарорух
збутова діяльність
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Костенко Д. С. Теоретичні засади збутової діяльності підприємства / Д. С. Костенко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 17 - 19
Abstract: Розглянуто поняття збуту i збутової діяльності, а також розкрито його сутність, необхідність, основні функції та цілі, обґрунтовано значення збуту для підприємств і його роль.
The article deals with the notion of sales and marketing activities, their essence, necessity, basic functions and goals, as well as their importance and role for companies.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5204
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.