Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5200
Назва: Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку України
Автори: Воргуль Т. В.
Теми: реклама
підприємства
ринок рекламних послуг
тенденції розвитку
маркетинг
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Воргуль Т. В. Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку України / Т. В. Воргуль // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 14 - 17
Короткий огляд (реферат): Розглянуто передумови сучасного розвитку рекламного ринку, виявлено основні особливості його розвитку в Україні, проаналізовано об'єм рекламного ринку за видами носіїв, визначено основні тенденції розвитку галузі.
The article describes the prerequisites for modern development of the advertising market, identifies the main features of its development in Ukraine, analyzes the volume of the advertising market by types of media, and determines the basic development trends in the industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5200
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.